Less


Jag är så otroligt less just nu! Vi har precis kommit hem från Stor&Liten, inte för att de var slut, utan för att min skruttunge inte kan bete sej. Jag är så otroligt less på trotsen nu, jag hoppas att de går över fortast möjligt!
Han är på alla barn, puttas och snor grejer.

Jag vet själv vad jag tycker om andras stygga barn! Och nu är Elton så. Spelar ingen roll vad jag säger eller gör! Jag håller på att bli tokig!

Älskade lilla skitunge, jag vill ha tillbaks min underbart goa lillafis, nu!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är inte ensam. Barnen är egentligen inte stygga för att det gör så, det är typ naturligt för dem. Varenda unge gör så :) Wilma har varit likadan. Eller varit och varit, hon är det väl fortfarande. Där en tid puttades hon, vilket jag garanterar att hon lärt sig på dagis, omöjligt att hon lärt sig det här hemma iaf :P Men nu är det längesedan som jag sett att hon puttat. Dock är hon expert på att rycka av andra barn leksaker. Jag blir också less, men det är bara stå ut och säga NEJ, det där var "blablablas" leksak, nu hade hon den och du får låna den SEN då den är ledig. Det är NUUU dom ska lära sig ;)

2010-09-23 @ 16:00:09
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj. inge kul alls :(

Hoppas att det går över snarast...



Jobbigt när dem gör sånt, och man själv blir sååå förtvivlad.. vill ju att ens egen barn bara skall vara snällast i hela världen!!

Snart är snällElton tillbaka ska du se!!

KRAMKRA

2010-09-23 @ 17:12:31
Postat av: Frida

oj, kanske glömde att skriva att det var jag, Frida.. som skrev :)

2010-09-23 @ 17:13:29
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Tina

2.5 år ÄR den "elaka åldern"! Det bara är så, jag går igenom det samma här hemma med Lyckeli, ska du veta. Bara att härda ut och njuta av de stunder då de faktiskt beter sig. ;-)

2010-09-23 @ 20:54:53
URL: http://www.troll.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0