Klockan


Vad fort klockan går på dagarna! Jag tyckte att de kändes som en evighet, att Elton skulle vara på dagis i 5 timmar. Men jag hann knappt med allt jag skulle..

När de var dags att hämta Elton, kom gammelmormor. Elton blev så glad när vi kom, underbart att se han! Var en annan donna som oxå ville följa med mej hem, Stella. Hon är bara för söt! Tur att pappa Johan var där samtidigt, så hon slapp bli "kvar lämnad" ;)
Hemma åt vi lite melon och bestämde att vi skippa simningen även idag. Gammelmormor skulle bort tidigt i morron och hade lite att göra, så jag tyckte de var lika bra att hon fick göra sitt. Vi hinner simma nästa veckan!

I stället for vi på Birsta en snabbis. Jag skulle ha ett par byxor, som jag kan promenera i. Hittade ett par dessutom, skönt! Fick även med mej en tröja, några penslar (har fått för mej att jag ska börja måla naglarna igen, kul!), en kudde och en ljuslykta av gammelmormor. Tack!

Hemma hade Roger börjat med middagen, vilket lyx! Har varit jag som har kockat sista dagarna, så de var underbart att bara behöva sätta sej! :)
Efter maten for vi på Barnenshus för att köpa några festen till bilstolen, men de sluta med att vi inte behövde några. Sedan var de bara hem och natta, då klockan bara rann iväg..

Ska snart se om Roger vill kliva upp, igen. Försökte för ett tag sedan, men han skulle komma om ett tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0