Kanon bra


Elton sov kanon bra inatt, äntligen! En helg hos mormor och morfar kanske hjälpte? ;) Han kom dock över till mej, strax efter att jag gått och lagt mej. Men vi hade ju hela sängen för oss själva, så vad gör de? Bara mysigt!
Dessutom sov han till strax före 07, underbart skönt!

Nu på morronen har vi fått lite gjort! Vi tog oss ann diskberget, körde om en maskin tvätt (nån, vid namn Roger, måste haft ett kvitto i fickan. Var vitt ludd överallt..), varit på Ica och handla och bakat sockerkaka.
Prinsen har precis somnat, så nu ligger han och pappa Roger och snarkar ikapp. Jag hade tänkt att jag ska sluta sova på dagarna, så kanske jag kommer i säng i tid ;)

När Elton och Roger vakna, ska vi fixa lunch. Får nog bli rester från igår, blev en massa kvar! Sedan ska jag och Elton gå ut med Emilie och Stella. Solen lyser och de är supervarmt ute, en riktigt härlig höstdag! Vi tar med oss sockerkakan och lite saft ut, myspys!

Resten av dagen får vi se. Roger jobbar sin sista natt för veckan, så vi blir själva även ikväll. Och eftersom att vi blir själva, passar vi på och äter Våfflor till middag (Roger tycker inte om de)! Elton älskar verkligen Våfflor! :)

Nu ska jag kika igenom posten och sedan se Vampire Diaries!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0