Inskolning dag fyra



I morse vakna Elton redan klockan 05:45, så när vi skulle gå på dagis vid 09:30, var han redan supertrött. Kändes sådär, eftersom att vi haft helgledigt. Men så fort vi kom dit spotta han ut tutten och gav mej snutten, självmant!

Direkt när vi kom, var de utebus som gällde. Elton traska iväg utan att bry sej om mej, så hela tiden ute, höll jag mej undan. Inte en gång leta han efter mej!
När vi skulle gå in för lunch, gick jag iväg till personalrummet, så han fick leka en stund ensam inne. Han märkte inte att jag gick och märkte inte att jag kom tillbaks ;)

Maten nobba han även i dag eller han åt ris, men inte fisken. Dock massa frukt efteråt. Efter lunchen är de sovdags, så jag gick hem (eller vi provkörde en bil och var en snabbis på stan för att kolla rean på Name It, men allt var slut..).
Elton hade somnat utan ett ljud, även fast de inte var "hans fröken". Han sov lite mer än en timme, vakna pigg och glad. Fröken ringde efter mej, men sa att de var ingen brådska, för han lekte så bra!

Självklart ville han inte gå hem idag, som vanligt. Känns som bästa betyget! Och att fröknarna dessutom berömmer han, är som grädde på moset, för mammahjärtat! De märks att han är trygg i sej själv, sa en av fröknarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0