5 minuter


Jag har precis nattat Elton, vilket tog 5 minuter! 5 minuter, när hände de senast? Eller har de gjort de nångång?
Han är dock supertäppt i näsan och hostar till ibland. Men vi har tagit nässpray, hostmedicin och Alvedon. Ändå var han så slö! Jag vet att natten kommer att bli lång och jobbig, så jag tänke iaf försöka komma i säng i tid!

Hela dagen har vi snorat ikapp. Ätit vattenmelon, vindruvor, flingor och russin. De är allt jag fått i prinsen. Justja, han åt några tuggor av tagliatellerna. Men de kan nu inte riktigt räknas som, var inte många tuggor..

Vi får se hur de blir i morron, men jag verkligen hoppas att han är pigg nog för att knäppa kort. Sedan får han komma hem och kurera sej hela veckan, mysa med mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0