Utan att jag märkte de..


I natt klockan 03, kom Roger in med Elton till sovrummet (Roger sov på soffan, då han skulle upp och jobba i natt). Han hade tydligen klivit upp ur sängen, utan att jag märkt de! Tassat in i vardagsrummet och pekat på tvn, haha. Tur att Roger var hemma, så han stoppa ner han i sängen igen. Undra vad Elton fick för sej då?

Som vanligt ville Elton ha morron strax före 06.. Jag tycker de är så svårt att komma ur sängen, när de är så himla mörkt ute! Men några tända ljus och massa mys i soffan, är man på banan igen.
Roger ringde för ett tag sedan och sa att han redan var på G hemöver. Så han är nog hemma innan 08, skönt! :)
Då blir de mysfrukost och sedan tror jag att vi ska sova en stund, alla tre.

Resten av dagen får vi se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0