Supermysigt




Vi blev hemma idag ändå.. Men, vi har haft de supermysigt! Inte gjort många knop i onödan, utan mest myst!
Vi har tagit en långdusch, ätit gott, byggt tågbana, kika på Oso och kramats (vad Elton har blivit kramgo senaste dagarna!)!

Inte nog med att pappa Roger jobba extra idag, utan när han jobbat klart, for han till gammelmormor och slipade väggarna där.
Han är bara för bra, min älskade karl!
När Roger kom hem, hade han med sej kött och kroketter. Vi slängde genast ihop maten och självklart blev de vitlökssallad till. Mums! Tillomed Elton åt, kroketter och allt (han som annars hatar pärer?). Då blir man glad!

Just nu hör jag hur Roger snarkar (inte så konstigt, då han klev upp klockan 03 inatt..), så jag hoppas Elton sover. Annars vette tusiken hur han ska kunna somna till de oljudet! ;)
Jag tänkte se Idol, om inte Roger kliver upp nått mer, annars ser vi nog en film.



I morron prata vi om att vi skulle fara och bada! Både jag och Roger hade tänkt på de, utan att prata med varandra. Så när jag förslog de, flina han bara :) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0