Skit natt!


Inte nog med att jag kom i säng sent, utan när Elton vakna strax efter 02, hade jag fortfarande inte somnat.. Jag var inte ett dugg trött och hade på tok för mycket tankar och funderingar. Och att jag dessutom somnade tidigare på kvällen, när jag natta Elton, gjorde inte saken bättre..

Elton har sovit oroligt hela natten och när Roger tände lampan i hallen, när han kom hem i morse, strax efter 06, vakna Elton direkt! Som tur var låg han iaf kvar i sängen ett tag, men gud så seg jag är.. Har precis tagit en Alvedon, mitt huvud håller på att sprängas!

Har varit dåligt med bloggande senaste dagarna, men de har inte hänt så himla mycket faktiskt.

I Lördags var pappa och morfar hos Memme och tapetsera hela dagen, från tidig morron, till sen kväll. Men bra blev de, mycket bra!
Efter att jag och Elton sovit lunch, for även vi till Memme. Där bjöds de på middag och bus hela eftermiddagen. Vi kom hem lagomt till nattningen!

I gårmorse var vi till Memme och kolla så att tapeterna satt kvar, vilket dom gjorde ;) Lite fika och ett försök till att få in dom sista fiskarna, sedan var klockan sovtid för Elton.
På eftermiddagen for Roger och jobba, jag och Elton for med Memme på Birsta och Ikea. Jag kom hem med en ny tvättkorg, den vi hade innan var så himla liten. Blev perfekt!

I dag har vi inga planer alls. Men blir de bra väder, ska vi gå ut iaf. I morron får vi se, om Elton blir hemma eller inte. Roger fyller ju år, men han jobbar ju natt, så han sover ju bort halva födelsedagen och sedan far han ju och jobbar igen. Vi ska fira han på Lördag i stället, med smörgåstårta och allt, mums!

Nej, nu ska vi ta lite frukt och mysa ner oss i soffan framför Pingu! :)

Kommentarer
Postat av: mli

Men de går ju inte, ja jobbar ju på lörda :P hihihi

2010-10-18 @ 08:14:16
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0