Prick


Även idag vakna Elton prick klockan 07:40. Vågar man hoppas på att de är för, iaf en lite längre period, slut på superdupertidiga mornar? Jaja, så länge de varar är jag mer än glad!

Idag har vi haft en städar och fixar dag, här hemma. Var länge sedan vi tog en riktig städning, så de var på tiden!
Nu på kvällskvisten fick vi besök av morfar, som ska sova här. Så vi har ätit god middag, om jag får säga de själv! ;) Bästa jag gjort på länge!
Prinsen är precis nattad, av pappa Roger. Roger och morfar for till Danne för att hämta nånting som dom ska ha i morron, då dom ska till gammelmormor och tapetsera.
Jag har tänt en massa ljus, plockat fram godisskålen och ett stort glas med Cola. På tvn visas Idol, men jag funderar på en film i stället faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0