Överraskade


Igår efter att vi hade sovit lunch, duscha vi och gjorde oss i ordning. För att sedan fara till Ljunga! Gammelfarmor fyllde ju år igår, så vi överraskade med att dyka upp som gubben i lådan! :)
De mest roliga var att vi hade skickat blombud, från Elton. Och när vi satte oss i bilen, fråga jag Roger om han trodde att hon skulle grina en skvätt?
Bara några få minuter senare, ringer gammelfarmor och kan knappt parata, för att hon grinar så! haha ;) Buketten blev väldigt uppskattad! Men när vi kom dit, blev hon över lycklig! Och presenterna passa perfekt, kul! Även att gammelfarfar (med hjälp av mormor) hade köpt världens snyggaste stövlar, så tuffaste 69åringen kan jag lova, är gammelfarmor!

Vi blev bjudna på massa tårta och massa kakor, hundra olika sorter! Tillomed Elton åt tårta, som annars bruka nobba de.
Strax efter klockan 19 var vi hemma igen och Elton fick åka bums i säng!

Elton har sovit lika bra inatt och sov dessutom i sin säng hela natten, kom över till oss och sov en stund till. Storkillen!
Efter att vi hade fått i oss frukosten, tog vi paketet och for till Danne, Marith och Cornelia. Danne fyllde år i Söndags, men vi hann aldrig gratta han då, så de fick bli idag!
Massa surr, bus, kaffe och kakor. De ska bli så kul att se Elton och Cornelia växa upp tillsammans :) Dock blev vi inte kvar så länge, då Eltons humör skrek efter sängen.. Men nästa gång ska han ha sovit innan!

Påvägen hem, plocka vi även upp morbror Martin! Han smsa och ville komma ocg umgås, mycket kul!
Så innan Elton skulle sova, hann vi med lunch. Resten av dagen har Martin varit här, käkat middag med oss och busa med Elton. Elton verkligen älskar Martin!

Jag har precis nattat Elton, som somna jättesnällt ikväll! Roger och Martin är på hockey, så jag är ensam ikväll. Men jag tänkte tända lite ljus, se Robinson och ta en bit av pajen, som jag baka tidigare ikväll! :) Lite ensammys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0