Önska


Nu är jag less, sjukt less på snorig näsa och hosta! Jag önska bara att de försvann, iaf för en vecka eller så. Så jag hinner ladda batterierna och orka med bacillerna!
Jag längtar tills Elton börjar prata, mer än någonsin! Jag håller helt allvarligt på att bli tokig, ordet mamma går nämligen vamt, mycket varmt, här hemma! Han säger inget annat! Även fast han ska "prata eller berätta" nått för pappa, säger han mamma först..
Och då Roger jobbat mycket nu och Elton varit hemma flera veckor, har de blivit mycket jag och Elton (Förstå mej rätt, jag älskar att vara hemma med Elton och är jätteglad för att jag har chansen att vara hemma. Men en sjuk Elton, som bara är inne, inte äter och grinar mest hela dagarna, måste man få andas annan luft!). Så i morron ska Elton och pappa Roger få ha egentid tillsammans, vilket oxå är mycket viktigt! Medans ska jag hjälpa morfar att måla taket i Memmes kök. Ska bli skönt att komma hemifrån och göra nån nytta, förutom att diska och tvätta, typ!

I dag har vi haft morfar på lunch och även resten av dagen. Senare kom även mormor, då fixa vi middag tillsammans. När Roger sluta, åt vi och myste. Jag älskar att ha familjen nära!
Nu ska jag se ett till avsnitt av Private Practice, sedan ska jag krypa ner i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0