Måla


Igår spendera jag och morfar mest hela dagen hos Memme, då vi skulle måla taket i köket. Medans var Elton med pappa, mormor och morbror Martin på Birsta. Elton hade sovit nästan hela besöket.
Gick bra att måla, kul att få egentid med morfar och skönt att komma hemifrån.
Resten av eftermiddagen och kvällen spendera jag i soffan, hade sjukt ont i nacken och i huvudet.. Nacken är dessvärre inge vidare i dag heller.

Just nu sitter jag i Eltons saccosäck och kollar på medans han plaskar runt i badet :) Han verkligen älskar att bada! Får se om vi kanske åker på badhuset i morron, vi har iaf pratat om de.

Snart kommer mormor och Martin, dom ville ha kaffe. Och självklart ska dom få de! Kul att träffa Martin lite oxå, då de var en evighet sedan! Tror han ska vara hemma en vecka nu, så vi kanske hinner ses mer! :)

Får se vad dagen innehåller, just nu har vi inga planer. Eller jo, vi ska på bolaget! För i morron ska jag till Malin och Magda på Halloween/inflyttningsfest! :) Ska bli jättekul! Dock hatar jag att klä ut mej, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0