Kommentarer


Tack så himla mycket för alla kommentarer om Eltons nya frill! :) Jag hade tänkt svara på dom, men verkar vara nåe problem med bloggarna, för vissa kommer jag inte in på och vissa kan jag inte kommentera..

Frida: Elton förstod nog inte riktigt först, när jag visa han i spegeln. Sedan kolla han igen och gav ifrån sej största leendes! Idag har han gått och skakat på huvudet hela dagen och tagit i håret, så han tycker nog att nånting saknas ändå :)
Roger fick en bild direkt efter och tyckte att han blev så himla stor! Han jobba natt, så han såg han först på morronen när Elton vakna.

Emma: Jag känner precis så, de känns både och! För de är inte våran lilla Elton, utan en storkille nu! :) Jag saknar håret, men tycker att han blev superfin nu oxå!
Och som du säger, håret växer ju alltid ut! Lockarna finns kvar där bak i nacken :)

Camilla: Jag älskar pojkar med långt hår! Men Elton har ju alltid varit lockig och nu när dom inte var där jämt, så tyckte vi ändå (okej, mest Roger) att vi skulle klippa han. Som sagt, de är blandade känslor! :)
Japp, de är en viss åldersskillnad mellan mej och Roger, 14 år närmare bestämt! :)  

Din blogg kom jag tyvärr inte ens in på i huvudtaget :)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har valt att ha en skyddad blogg. Men om du vill ha en inbjudan till den så är det bara att skicka ett mejl till mig (så jag får din mejladress)! Bloggen handlar alltså om vår augusti08-kille.



Det är nästan 12 års ålderskillnad mellan mig och min man. Men det är aldrig nåt som vi har märkt av, inte ens då jag var 15 år och vi blev ihop. Nu har det gått 23 år och vi är fortfarande lika galna i varann. :) Vår dotter fyllde 22 år igår. Så det är också en viss ålderskillnad mellan henne och minsta lillebror.

2010-10-05 @ 08:42:10
URL: http://heffaklumpeliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0