Inte ett pip!


Ikväll kör jag en ny nattningstaktik! La mej först med Elton (han i sin säng och jag i våran), men han vägra lägga sej ner. Så då fick han en extra godnattpuss och sedan gick jag ut. Han sa inte ett pip! Men efter ett tag ropa han på mej en gång, men inget grin. Wiho! Dock sover han inte än, men han är tyst iaf :) Så vi får se hur de går!

Jag hade en kanondag igår! Först en mysförmiddag med mina två prinsar och efter att jag och Elton sovit en stund, kom mormor. Vi beställde kinamat och tände ljus, mormor hjälpte mej att fixa till mej och vi hade de mycket trevligt!
Vid 20 skjutsa Roger mej till Bergsåker, till Malin och Magda. Så kul att träffa Malin, hon är en mycket fin människa och jag blir så glad när jag är med henne! Och Magda, vilken pingla! Att jag dessutom fick höra en fin sång, innan jag for hem, gjorde bara kvällen ännu bättre!
Jag hade supertrevligt hela kvällen, träffa massa nya människor och bara vara Helené. Underbart!
Strax före 02 ringde jag min älskade Roger, som kom och hämta mej, Annelie och Jim. Han är bra bäst, min karl!

Hela dagen har jag varit segare än segast! Trött, slut och ont i nacken, efter allt målande hos Memme. Men, nu mot kvällen, känner jag mej mer mänsklig iaf!
Roger är som vanligt och jobbar vid den här tiden, så jag ska bara se Private Practice hela kvällen! Ja, nu ska jag först se ensam mamma söker!

Inlägget har tagit evigheter att skriva, då jag gjort de i pauserna, så nu tror jag tillomed Elton sover ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0