De är så mysigt!




Jag har nyss plockat ihop lite och tänt en massa ljus, jag älskar tända ljus! De är så mysigt och många ska de vara, såklart!

Idag har vi inte gjort mycket alls.. Roger har varit till gammelmormor och slipat en gång till. Jag och Elton har haft besök av Mia, en snabbis, då hon hade sin första tenta idag!
Vi har ätit god mat, favorit i repris: ytterfile med grönpepparsås och pärer. Mycket mycket gott! Självklart åt Elton ingenting idag heller..
Elton fick ett långbad nu innan nattningen. Nu ligger mina prinsar i sängarna, men jag hoppas att min stora prins tänker kliva upp igen! :)

Vi ska kika på film och mysa, hela kvällen lång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0