Sprang upp!


I morse när Elton vakna, sprang han upp och kolla så att pappa låg på soffan (Roger brukar gör de när han har jobbat natt och kommer hem tidigt på morronen, så han inte stör Elton) och som vanligt, låg han där! Elton hoppa direkt upp och myste under filten med pappa!



När pappa förflytta sej till sovrummet, börja jag och Elton och baka muffins. Elton tröttna efter första sattsen, då jag sa ifrån att han inte fick äta mer smet ;) Tjurunge! Men han kom tillbaks en stund till sedan, då han hade fejkgrinat klart!
Nu ligger muffinsarna i frysen och väntar tills i helgen, då jag ska firas!

Dock blev de nåe knas med första sattsen.. Vet inte vad de vart, kanske Emelie som ringde och störde mitt i baket ;) haha! Men dom andra ser iaf bra ut, vet dock inte hur nån av dom smakar.




Prinsen somna lika snällt ikväll! Så nu ligger han i nytvättad och nybäddad säng och sussar. De är faktiskt mormors gammla påslakan, som är över 40år och så himla gosigt. Jag älskar de!



Nu ska jag ta mitt stora glas med te, smaka på en av dom misslyckade muffinsarna och kika på nya avsnitt av One Tree hill!


Kommentarer
Postat av: Fattie

Vad mysigt det ser ut med lillkillen på bilderna :)



Svar: Tack så mycket :)



Mina armar är en av de kroppsdelarna som återhämtat sig bäst tror jag faktiskt. Dock har jag som "bullpåsar" i armhålorna, så jag blir väldigt självmedveten så fort jag har på mig badkläder eller linne där armhålorna syns :/



Ska försöka komma ihåg att ta bilder på armarna, hade tänkt det för längesen men glömde sedan bort det.



Ha en bra dag :)

2010-11-09 @ 13:02:13
URL: http://http://tjockasmalajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0