Som tänkt..


Imorse blev inget som tänkt.. Vi vakna 06:50 och Roger skulle med bilen på verkstaden klockan 07, ops! Så Roger flög upp ur sängen och Elton lika så. Inge morronmys i sängen här inte!
Och precis när vi skulle gå på dagis, jag och Elton, kom pappa Roger hem igen (gick superfort med bilen!). Så vi mötte upp Emilie och Stella, alla tre. Elton fjanta till sej lite extra när pappa var med, men de gick bra så fort vi vikat hejdå!

Jag och Roger tog en dusch och sedan la vi oss på soffan för att se film. Roger somna dock ;) Sedan var vi på banken, jag skulle och hämta ut kortet till bankdosan (har skjutit på de länge nog..). När vi ändå var på G, var vi på bageriet och köpte kakor åt mormor. Hon har ju praktik här nere i stan och vi ska fira Melker på Lördag, så vi gjorde de enkelt för oss!
Sedan hann vi bara hem en snabbis, innan vi gick på dagis och hämta hem busfröna! Och resten av eftermiddagen har vi busat järnet! Stella har charmat Roger totalt, nu är han såld :) haha!

Till middag blev de fiskbullar och pärer, vilket både Elton(!) och Stella åt, mycket av dessutom! Efter klockan 17 vinka vi hejdå till Stella och kort därefter, även Roger, som skulle på hockey.
Jag och Elton myste i soffan, Elton åt 2(?) mackor utan gnäll och somna hur snällt som hellst! Jag är så himla inponerad på Elton! Vi har inte ens gjort en vecka, med nattningen och han tar de så himla bra. Mamma och pappas stora kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0