Sena




Igår vakna inte Elton förrän 07:45! Och pappa Roger hade precis kommit hem, så vi tog en mysig fika tillsammans. Efter frukosten var Elton inte alls sugen att klä på sej, för att gå på dagis. Utan han kröp upp brevid pappa och myste. Ville inte alls ta han därifrån, men vi var redan sena på dagis..

Efter dagis gick vi på Stor&Liten, bus och åter bus! Sedan kom pappa och hämta oss, Ikea väntade! Vi skulle käka middag och fixa present till Ulla, Rogers mamma. Sagt och gjort! Vi fick även matsällskap, av familjen Byström. Trevligt!
När vi hitta present, for vi direkt till Söråker, lite sena dock.. Men bättre sent än aldrig! ;)



Där bjöds de på massa fika och bus. Elton, Cornelia och Ulla bussa massor, Elton skratta så gott! Och de är så kul att se kusinerna tillsammans, nu när dom börja leka med varandra!
Strax före 20 gav vi upp, då var Elton redan vaken på övertid! Och övertrött var bara förnamnet.. När vi kom hem, skulle Elton promt ha vanatrna på sej, men jag tyckte inte att de behövdes, då vi bara skulle gå från bilen. Då började övertröttheten tala, Elton blev tokig! Inne blev de bara värre, har aldrig sett Elton så! Tårarna spruta och han var helt galen.. Tillslut lugna han ner sej och vi kunde göra kvällsbestyren och stoppa han i säng. Men även där blev han tokig! Sluta med att Roger fick lägga sej i sängen brevid han, men de tog ändå över 1 timme för han att somna.. Hua, han var helt slut prinsen!

Även i morse vakna Elton 07:45 (en trend? Jag hoppas de!), så även idag blev vi sena till dagis.. Emilie blev smått överraskad när hon ringde strax före 09 och vi inte var på dagis redan ;) Haha!
Blåste storm ute idag, så de tog ett tag att gå på dagis, snö överallt..

Jag har fortfarande inte tagit mej för och gjort nått.. Emilie ringe förut, så vi surra nästan en timme. Och jag har precis fått i mej lite frukost, de är typ allt jag fått gjort.. Hade tänkt fått upp lite gardiner och ljusstakar, som jag tvinga ner Roger i källaren för att hämta igårkväll.



Jag har iaf fått upp dörrskylten! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hej

Kul att du hittat min blogg - kikar tillbaks lite :-).

Söt son du har!

2010-11-25 @ 12:55:27
URL: http://teddybjornenfredriksson.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack vad kul att du gillar dom. Kommer nog bli årets julklapp här hemma tror jag ;)



Kolla thepioneer.blogg.se/minatavlor om du vill se fler. Jag tar 50kr för själva planschen.

2010-11-25 @ 21:35:30
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0