Oväntad


Igår fick jag en oväntad sovmorron, av mina prinsar. Tack för de! Sedan hann vi bara äta frukost och duscha, innan pappa skulle till Memme och lägga golv. Då kom jag och Elton på att vi skulle höra med morbror Martin om han ville käka lunch med oss på Ikea och gå på Birsta. Och självklart ville han de!
Så vid 11 var vi på Birsta och mötte upp Martin. Sedan fixa jag äntligen några paket till Eltons julkalender, var verkligen på tiden! Dock är de massa kvar, men några är iaf gjorde!
Sedan fick vi sällskap av Gina, när vi skulle käka mat. Efter de tog Elton en snabb tupplur, väldigt snabb..

När vi hade gjort Birsta, for vi hem till oss allihopa. Roger höll fortfarande på med golvet, så jag och Elton fråga om Gina och Martin ville käka middag med oss och kika på Idol. Vilket dom ville!
Roger kom med förslag att vi kunde göra Tacos och så fick de bli! Så när vi kom hem, gick vi på Ica och handla. Elton åkte snowracer med Martin, han skratta så han nästan tappa andan! Var länge sedan han skratta så :) Underbart att höra!



Tacos, bus och massa mys, blev de resten av kvällen! Strax innan Idol slockna Elton i sängen, efter en jobbig men bra dag! :)



Idag hade vi bestämt att vi skulle och bada, familjemys! Men, Roger och morfar blev aldrig klara med golvet igår. Så dom har redan farit till Memme, för att göra klart de.
Men snart kommer Martin och Gina, då ska vi fara och bada! De blev bad ändå, även fast de inte blev som de var tänkt. Vilket inte gör nånting, för vi kommer ha lika mysigt ändå! :)
Elton älskar ju att bada, så när jag berätta att vi skulle göra de idag, blev han helt tokig och till sej!


Kommentarer
Postat av: Carola

Ja vi fick det bekräftat att det var nässelutslag och sen eftersom han hade också feber så kallades det nässelfeber. Men vi fick ingenting emot de. Utan det var som vanligt, behandla febern som vanligt och utslagen skulle försvinna utav sig själv. Just idag så är utslagen borta och febern också nästan..

2010-11-21 @ 08:35:47
URL: http://familjennaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0