Mitt i veckan


Igår hade vi en riktigt mysdag, såhär mitt i veckan! Elton var först på dagis och när jag hämta han, gick vi direkt till bussen. Elton älskar att åka buss, så han blev superglad! På Birsta mötte vi upp pappa Roger och köpte present till Eddie. Då vi inte hade så mycket tid kvar, tills vi skulle och kolla på lägenheten, kila vi över på Ikea och käka middag där. Så mysigt!

När vi fått maten i magen (förövrigt kosta ynka 57:- för oss alla tre, helt sjukt!), for vi direkt för att kolla på lägenheten. Ja, vad ska man säga om den? Hmm.. Både jag och Roger, kände direkt när vi klev innan för dörren, att vi ville vända. Men för att vara hövliga, kikade vi lite snabbt iaf. Och jag kan lova, att de var inget för oss (jag dessutom inte tänka mej nån som vill ha den?)! Så vi sa tack och hej, for snabbt därifrån!

Sedan for vi direkt till Eddie, som fyllde 3år igår! Pojkarna lekte superbra, vi fick god tårta och massa härligt prat! Och att Tove oxå kom, var ett stort plus! Mycket trevligt!
Efter allt bus, rann all tid bort och klockan var tid för nattning. Hem, i mej gröt, borsta tänderna, på med jamasen och i sängen. Igår var de pappa Roger som la Elton, även då gick de bra! Skönt att de börjar gå framåt med nattningen!

Även idag har Elton varit på dagis, tur nog. Jag hoppas och ber, att han håller sej frisk nu! Efter dagis hann vi bara hem, så kom morfar. Han hade med sej lite grönsaker och så, vi skulle nämligen käka middag tillsammans. Lasagne hade Roger bestämt och så fick de bli! Så medans jag kocka, busa morfar och Elton järnet!
När Roger kom hem (och dessutom gjorde helg!), åt vi tillsammans allihopa. Dock är Elton dålig på maten igen..

Elton fick ett bad av pappa innan han kröp ner i sängen. Och även ikväll, gick de lika bra att natta. Så nu ligger båda mina prinsar och snarkar, modell större ligger här brevid mej ;) Men han har ju varit uppe sedan före 03 i natt oxå, min älskade!

I morron skulle egentligen Roger lämna Elton på dagis, så skulle gå få sovmorron. Men, han kom på för en stund sedan, att han ska in med bilen.. Typiskt!
I morron ska vi vara 2barnsföräldrar för några timmar, vi ska nämligen hämta Stella på dagis oxå. Ska bli mysigt! :) Får se vad vi ska hittar på!

Men nu blir de Grey´s! Bilder får bli morron..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0