Helgen


Blir alltid dåligt med bloggande när Roger är ledig! Men nu är han åter på jobbet ;) haha!

I Fredags hade vi en mysdag tillsammans, gjorde de som föll oss in! På eftermiddagen mötte vi upp Memme på Birsta, för att köpa present till Melker. Resten av kvällen var vi hemma och mådde gott!

I Lördags for vi till Ljunga strax efter klockan 10. Hämta Memme påvägen oxå. I Ljunga väntade firande av Melker. Vi käka massa kakor och bara hade trevligt, jag verkligen älskar att vara i Ljunga med min familj! Vid 15 kom även Martin och Gina, så då tog vi och käka underbart god middag! Resten av eftermiddagen och kvällen, spela vi frågaspel. Så kul! Elton var på toppenhumör och vi hade de supermysigt! Dock sprang klockan iväg på tok för fort, så efter klockan 18 drog vi oss hemöver. Först blev de två stopp, ett i Fränsta och ett i Torpshammar, på gravarna. Så fint de lyste!
Hemma fick Elton hoppa i säng direkt, jag och Roger kika på film. Dock somna jag..

I dag på morronen/förmiddagen fick Roger som han ville, vi fixa in badkaret! Han har tjatat om de länge, men jag har inte velat.. Men jaja, nu fick han iaf de! Så vi har skurat varända vrå i badrummet och de blev så rent! Badkaret blev sådär, men vi ska kanske byta badkar (om ork finnes, vi ska ju ändå inte bo kvar i all evighet..). Annars blev de bra! Kanske lite trångt, men har man litet badrum, så har man. Finns inte så mycket att göra åt de, tyvärr!
Så innan Roger for och jobba, tog han och Elton ett långbad. Elton var helt tokig, han plsaka på som bara den och verkligen lyste som en sol!

Idag har Elton varit på jättebra humör! Han har varit glad och allmänt nöjd! Jag antar att de har med maten att göra, för han har ätit rätt bra idag! En hel portion gröt till frukost, lite korv till lunch, en banan, fiskbullar och pärer till middag. Vilket är kanon, jämfört med andra dagar..
Han somna dessutom lika snällt ikväll, så skönt att han somnar själv, utan massa hysteriskt grin!

Nu ska jag se film, tills sängen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0