För långt..



Elton skulle hoppa i sacosäcken och råka hoppa för långt, så han åkte med huvudet i väggen.. Värsta bulan fick han, men de gick över rätt fort, en kram så var de bra!

Vilken seg dag! Vi har inte alls gjort många knop idag.. Jag hatar att de är så kallt ute, har varit -15 mest hela dagen. Tråkigt! Så även idag har vi bara varit inne. Tvättat en massa, då tvättkorgen var över full. Ska snart hänga sista för dagen och ta resten i morron, då Elton är på dagis.

Tänkte testa kameran lite ikväll, men Elton ville inte alls vara med.. Så fort jag tog fram kameran, börja han fejkgrina och sprang ifrån mej ;) haha! Tillslut ledsna han och satte sej i soffan, så jag hann iaf ta nån bild!


Alltid innan Elton ska sova, brukar vi varva ner i soffan. Han sitter i mitt knä, så kollar vi på tecknat en stund. Mycket mysigt! Ikväll tyckte jag att Elton var mer avslappnad än vanligt. Visa sej att han hade somnat, tokstollen! Vi som inte ens hunnit byta till jamas, bytt blöja eller borsta tänderna.
Vi skippa tänderna, bytte blöja och tog på jamsabyxor i sängen, sedan somna han gott i sin säng! Han har aldrig sovit igenom ett blöjbyte förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0