Fars dag


Igår imorse klev jag och Elton upp, så pappa fick lite sovmorron. Jag och Elton myset i soffan en stund, sedan fixa vi frukost på säng till Roger. Är de fars dag, så är de!


Dock fick han inte äta frukosten i sängen, för Elton. Haha! Så han fick kliva upp och äta den.
Efter att Elton sovit och vi fått mat i magarna, kom Emilie, Johan och Stella. Jag fick paket och så fikade vi lite. Barna busa på som vanligt. Mycket trevligt! :) Och Stella, vilken tjej!
Tack så himla mycket för paketet!


Efter att besöket farit vidare, klädde vi på oss och gick ut. Snowracer och Ica stod på schemat. Jag skulle köpa Expressen! Linda vann årets hjälte 2010 och var med i tidningen, så självklart skulle den köpas! Grattis Linda, de är du värkligen värd!


Pojkarna åkte snowracer och Elton skratta gott, väldigt gott! Underbart med familjemys!


När vi kom hem var vi sådär lagomt röda om kinderna! Lite mys i soffan, russin och Manny, innan kvälls gröten och nattningen!


Jag fick ett tokryck och bytte gardinerna oxå! Men vilka gardiner, har alsrig sett så snea gardiner.. Hade jag vetat om de, hade jag skickat tillbaka dom! Sluta med att jag fick nåla upp dom så gott de gick, blev sådär..


Vilket rent fönster ;) Haha!

Eltons fina tomte, fick sin plats i köksfönstret :) Från början var den jätte färgglad, men han ville bara måla mer och mer.. Så resultatet blev ganska mörkt ;)


Äntligen har vi fixat skarvsladd till Eltons lampa, de var på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0