All snö




När vi skulle gå på dagis i morse, fick vi sällskap av Emilie och Stella. Mycket trevligt! Elton blev helt tokig när vi kom ut :) Sötungar! Dock var de svårt att gå, för dom små bena, i all snö. Så om snön är kvar i morron, tar vi fram snowracern! Elton var ju tokig i den förra året, så de ska bli kul att se hur han reagerar nu :)

Igår efter att vi hämtat Elton från dagis, for vi direkt till Memme. Där skulle jag och Roger måla taket, igen. Först blev vi bjudna på middag, Kinamat. Mums!
När vi väl skulle börja måla, var de så mörkt att vi inte såg vart vi hade målat.. Så vi gav upp! I stället ska vi dit i morron, medans Elton ändå är på dagis.

När vi kom hem, kom pappa på att vi skulle baka pepparkakor. Sagt och gjort! Elton var dock jättetrött, så han tyckte att de var kul i 5minuter ;) Men han älskade att äta dom!
När kakorna var klara, satte vi oss framför Manny, tände ljus och doppa kakorna i mjölk. Elton älskade pepparkokorna! :) Riktigt mycket var de! Efter allt kladd, hoppa prinsarna ner i badet.



När Elton somnat, kröp även jag ner i badet. Premiärbadet för min del! Jag fixa ansiktsmask och hårinpacking, tände ljus och lång där länge!


När jag klev upp ur badet, hade de börjat snöa! Trodde aldrig av dom fjuna, att de skulle komma så mycket snö som de gjorde! :) Jag tycker de är superfint ute, ljust och härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0