Aldrig


Elton har sovit jätteoroligt flera nätter nu, vilket resultera i att han sover längre på mornarna. Vi som aldrig har behövt ställt en klocka på mornarna, då Elton alltid vaknat tidigt! Men nu har vi ju kommit sent flera dagar på dagis.. Känns sådär, men jag vill ändå inte väcka Elton, då han sovit dåligt på natten. Jaja, jag ska inte klaga! Snart är han tillbaks till de normala, tidiga mornar!


I morse kom Roger hem med massvis med Lussekatter och goda var dom. Mycket goda! Dessutom var dom bakad i natt, så dom var superfärska! Mums! Så nu slipper jag baka, vilket är tur, då jag alltid misslyckas med mina Lussekatter ändå..

När vi hade hämtat Elton från dagis, for vi direkt på Birsta. Där skulle vi stresshandla dom sista paketen till kalendern, den där jävla kalenderna ;) Tillslut, efter många varv, hitta vi alla paket. Dom sista blev väl mindre planerade, men de får duga! Nästa år ska jag vara ute i god tid, kan jag lova!

Pojkarna lämna bara av mej hemma, sedan for dom till farmor Ulla. Vi glömde Eltons kalender sist som han fick, så dom for dit och fika. Medans leta jag alla papper som jag ska ha med på arbetsförmedlingen i morron. Å, jag vill inte dit! Jag fick leta igenom varje papper vi hade här hemma, men jag hitta dom iaf.



När pojkarna kom hem, var de bums i säng för Elton! Men han hade jättesvårt att somna ikväll(?).. När han väl somnat, gick jag in för att lägga på han täcket, då låg han i fel ände i sängen :) Sötungen!


Jag och Roger har suttit med kalendern hela kvällen! Räknat ut vilket paket Elton ska få öppna när, vilken dag. Då de är lite pyssel i paketen, måste vi ju ha de dom dagar Elton inte ska på dagis.
Klockan 21:35, tog tapen slut! Ååå, då ville jag bara lägga av. Men Roger for på Ica Maxi, älskade Roger! Skönt att ha allt klart nu! Ska bli kul att se Eltons min i morronbitti :)

Nu ska jag slänga mej i sängen, är supertrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0