Vilken härlig dag vi haft! Var först men...


Vilken härlig dag vi haft! Var först menat att jag skulle ut och övningsköra, men då hade morfar tagit bilen med mina papper i, fansjävlaskit! När jag väl tar mej i kragen.. Så i stället for vi till Fränsta och tog en glass. Sedan vidare och handla. Gammelfarmor och gammelfarfar bjöd oss på lunch, våfflor med sylt och grädde. Mycket gott och Elton åt som en häst! Nu ligger Lilleman och sover, blev sent i dag.. Vi tjejer sitter i solen och steker. Sjukt varmt! När prinsen vaknar ska vi möta upp Annelie och pojkarna, äntligen! Ska bli jättekul att ses :) Var länge sedan nu! Blev dessutom ändrade planer i dag, vi blir kvar hela helgen, här i Ljunga. Roger ville oxå komma, umgås med Marko och dricka öl. Jag och Elton ska mysa med morfar (mormor jobbar hela helgen) :) Ska bli jätteskönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0