Bussen


Vi hade en toppen kväll i går! Jag, Annelie och Louise tog bussen till Ånge vid 18. Sedan gick vi till Idha på förfest, mycket trevligt! :) Resten av kvällen/natten var vi på Mittis. Alla var tokfulla, så innan 24 hade jag slutat druckit och gått in på vattnet! Klockan 03 kom jag hem, kasta i mej en macka och stupa i säng. Elton har legat på mej halva natten, mysigt (och varmt)! Jag sov till 10, klev upp och dusch, fixa frukost och på eftermiddagen gick jag och Elton till lekparken med Marko och tjejerna :) När vi kom hem var Elton dödstrött och jag lika så, så vi kröp ner under täcket och sov 2 timmar. Sedan har vi bara hunnit fixa middag, ätit och städat. Vi hade tänkt gå på stora lekparken och sedan köpa Lördagsgodis, men nu regnar de till och från. Och klockan börjar dra iväg, så vi går nog i morron i stället :) Eftersom att vi sov så sent på eftermiddagen, är Elton superpigg nu, så han ska nog få en dusch och varva ner. Så han kommer i säng nångång ikväll iaf :)


Kommentarer
Postat av: emilie

hej:p Maria såg dig i fredags när du gick ifrån konsum, hon tänkte gå fram och säga hej till dig men du försvann men en annan tjej, men hon tyckte de va kul och se hur du såg ut nu:)

2010-05-30 @ 21:07:10
URL: http://mariavsemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0