Typiskt


Är de inte typiskt, när man ska bort, då passar prinsen på att sova länge! De är alltid så här hemma :)
Men när Elton behaga att vakna, for vi direkt på Birsta. Elton fick ta lunch där tillomed, en korv på Ikea. Elton åt upp hela korven, satt (eller mest stod) och kolla på allt folk som irra runt! Sjukt mycket folk i dag, hitta nästan ingen parkering..
När vi stillat hungern, gick vi på Birsta City och kika. Leta en jacka till mej, men hitta ingen. Eller jo, jag hitta en, men den fanns inte i svart. Hitta några jag tyckte var okej, men dom kom inte överens med min breda bak och kurviga höfter ;) Så, jag gick även jacklös i dag!
Elton fick en tröja och 5par strumpor av gammelmormor, tack för de! Han var så söt när vi kollade på tröjor. Jag tog fram en och visa han, då peka han på sej själv och nicka med huvudet. Jag fråga om han ville ha den, fick mmm, till svar! :) Sötunge! Självklart fick de bli den tröja han valt, tur att även jag tyckte att han skulle ha den, haha! När vi hade shoppat klart bjöd gammelmormor på lass (glass), Eltons favorit! Tack för i dag, gammelmormor!

Hemma hade vi fått besök, av Martin och Gina. Kaffe och kakor blev de såklart! När dom for hem fixa vi middag och åt en väldigt sen middag.. Hatar när de blir så, får så dåligt samvete för Eltons del!
Elton och Roger natta ikväll, då de var hockey på tv. Jag har kollat på Vampire Diaries och legat under filten, på soffan. Nu börjar ögonen bli tunga, funderar på om jag ska hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0