Sitter


Just nu sitter jag i sängen, har en söt liten Elton som sover brevid mej :) Han har äntligen kommit till ro! Han somna jättesnällt, men drömde något och grina. Men nu snarkar han gott!
Jag sitter här inne för att Roger och morfar kollar på hockey i vardagsrummet. Men de är supermysigt att lyssna på prinsens andetag!

Om jag sa att Elton var grinig och gnällig i går, tar jag tillbaks de! För i dag, har han tagit priset! Han har bara, verkligen bara, grinat! Och snorat.. Inget har varit bra, han har inte ätit nått och varit på sämsta humöret man kan tänka sej.
Men efter försöket till lunch, klädde vi på oss och gick ut. Mötte upp Emilie och Stella. Precis när vi kom ut, börja de små regna.. Typiskt, då solen lyst hela förmiddagen! Men, vi trotts dom få dropparna som kom och gick på Ica. Köpte fika och sedan gick vi till lekparken. Mitt i fikat kom haglet, mysigt värre! Men vi fika vidare och busa på.
Vid 15 gav vi upp. Dom gick in till sej och vi gick till pappa Roger. Men de blev kortvarigt, då värsta skuren kom. Vi var dyblöta när vi väl kom in..

Nästan hela eftermiddagen har Elton suttit i soffan, han är så slö. Och vid 19 kom morfar, pussa och sa god natt till Elton. Nu snarkar han gott, som sagt! Jag äter choklad och kollar på tv, medans jag bloggar och läser bloggar. Är man kvinna så är man ;)

Ska kolla igenom bilderna från gårdagen och dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0