Mest


Vi har haft en underbar helg! Vi har mest varit ute och njutit av solen, mest hela dagarna! Tidigt på mornarna har vi klätt på oss och gått ut, Elton har sovit ute i vagnen, ätit lunch och middag ute, krattat och gjort en massa nytta. Jag verkligen älskar att vara hemma i Ljunga, med min familj!

I går kväll när vi skulle natta Elton, somna vi alla tre. Strax efter 24 vakna jag till, kila på toa och klädde av mej, sedan fortsatte vi snarka vidare.. Vilken rolig Lördagkväll, speciellt för mormor och morfar, som satt och vänta på vårat sällskap.. Tråkigt!

Hela dagen i dag har vi krattat. Jag har krattat så jag har blåsor på fingrarna och sjukt ont i "musklerna" ;) Men nu är de gjort! Jag har dessutom lyckats bränt mej av solen! Jag är röd som en tomat i ansiktet och på bröstet, med sånhär snygg "linnebränna". Hmm! De svider lite smått..

Vi kom hem i dag vid 16. Tiden gick superfort när vi kom hem! Vi hann bara med lite bus, ett långt bad, kvällsfika i soffan och mys i sängen, innan klockan var 19 och dags för nattning. Elton somna jättesnällt, vilket han gjort hela helgen! Nu ligger han och snarkar gott. Roger kolla på hockey och jag ska ta mej ann tvättberget. Sedan ska jag kolla om de är nått sevärt på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0