Båda


I morse sov Elton till nästan 08, skönt för oss båda! :) När vi klev upp fixa vi tvätten, hängde och vek. Gröt till frukost och sedan stoppa jag och morfar ner Elton i vagnen, tog en promenad runt Kallrå. Elton somna när vi kom hem på gårn, så jag och morfar passa på att städa lite ute, kasta en massa skräp. När Elton vakna klädde vi på oss och gick bort till gammelfarmor och gammelfarfar, där de bjöds på morsdagsmiddag och rulltårta. Vi åt så vi nästan rulla hem.. Gott var de iaf! När vi kom hem bytte vi bara lite kläder, så gick jag och Elton ner till lekparken. Där busa vi med Marko och tjejerna ända till 19:30, då vi traska hem. Tack för sällskapet! :) Väl hemma, var Elton dödstrött! Men han var så skitig, så de fick bli en dusch ändå! Sedan somna han gott, på 2 sekunder! Jag har duschat och slängt i mej lite mat, nu är jag halvdöd i soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0