Funderar


Känner mej inte alls på humör i dag, funderar för mycket! Så i dag har vi inga stora planer alls.. Jag håller på att tvätta för fullt, har två maskiner kvar. Sedan ska jag vika de rena tvättberget som ligger brevid mej och bara växer..
Elton sover nu eller han ligger i sängen iaf. När han vaknar och Roger kommer hem ska vi fixa lunch. Sedan klär vi nog på oss och går ut, även fast vädret inte är någe vidare! Vi måste ändå och handla. Sedan får vi se vad vi hittar på.
Så fort Elton somnat riktigt, ska jag se Glee. Hade totalt missat att de börjat igen! Tur att internet finns ;)


Jag längtar till den 26/5. Jag längtar till den 21/6. Jag längtar till riktig värme och sol. Jag längtar till Eltons 2års dag. Jag längtar tills vi köper en större lägenhet.
Jag längtar tills jag kommit på vad jag vill göra, jobba eller plugga.
Jag längtar till så mycket just nu..


Kommentarer
Postat av: mia

Och jag längtar efter dig =)

2010-05-12 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0