Baksidan


I går efter att vi fått i oss lite lunch, gick vi ut på baksidan i solen. Även Karla och Theodore kom och busa med oss. Elton och Theodore lekte ganska bra, iaf på slutet. Elton var dock väldigt ego i går, Theodore fick inte äns kolla på hans spade eller traktor. Skitungen min!

Vid fyra, när solen hade gett upp, gav även vi upp. Gick in och fixa middagen, tills Roger och Marcus kom hem. Efter maten for dom och fiska. Jag och Elton tog ett långbad, fika kvällsfika i soffan och myste länge i sängen innan vi natta! Elton somna jättesnällt och fort.

I morse slog Elton på stort och sov en hel timme längre, ända till klockan 07:13! Vad mycket en timme gör, helt otroligt! Jag och Elton klev upp och kolla på barnprogram, medans pappa Roger fick ligga och dra sej.
När Elton skulle sova lunch, passa även jag på att sova. Vi somna strax efter 11 och vakna inte förrän efter 14. Tre hela timmar sov vi, haha! Dessutom fick jag väcka Elton, han ville inte alls vakna. Men de var så skönt!
När vi klev upp åt Elton sen lunch och medans pappa och han gjorde de, passa jag på att duscha. Sedan gick vi på lill Ica och handla de sista till middagen. När vi kom hem fixa Roger middagen: Ugnsstekt Kyckling och strips med salsasås. Sjukt gott, vi åt och åt!

Elton och Roger har kollat på hockey mest hela eftermiddagen och kvällen. Jag har legat i sängen och myst under täcket. När vi skulle natta var Elton inte alls trött, inte så konstigt egentligen, då han sov tre timmar i dag.. Men när jag gick ut därifrån (ville inte se hockey, vilket Roger ville), hade han somnat direkt!
Roger ligger fortfarande där inne och kollar på hockey. Jag sitter och irriterar mej på vår tv! Den håller på att lägga av helt nu. Bilden är helt rosa ibland, ljudet försvinner titt som tätt och nu skorrar ljudet hela tiden. Fan, vi har inte råd att köpa en ny tv nu! Den får så lov att hålla ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0