Somna


I natt sov Elton jättebra! Han somna strax efter 19, hur snällt som hällst. 04:45 ropa han mamma och kom över till oss, sov vidare ända till 07. Mycket skönt!
Efter frukosten tog jag och Elton en långdusch, när vi fått kläder på kropparna, var Elton helt slut. Så jag stoppa ner han i sängen, där han somna helt själv. Dock sov han bara en timme..

När vi fått i oss lite lunch, klädde vi på oss och gick på Stor&Liten. Vi skippade vagnen, så Elton fick traska runt själv. Han hoppa i alla pölar han såg och skratta gott ;)
Elton hade ingen bra dag på Stor&Liten. Han var på K (en liten pojke som är 9 månader) hela tiden, tog hans saker och gav han ondaögat. Jag hatar stygga barn! Elton var både trött och hungrig, så efter att vi fått lite våfflor med sylt och grädde, blev de genast bättre!
När vi kom hem byttes vi av, jag och Roger. Roger och Elton busa hemma, medans jag gick och handla lite mjölk. Sedan fixa jag middagen. Lasagne. Blev tyvärr inge gott. Men vi blev mätta iaf..

Elton somna lika snällt i kväll. Och jag hoppas han sover lika bra i natt oxå! Men de är väl för mycket att hoppas på..
I morron har vi inga planer alls. Skulle vara skönt att komma ut, speciellt för Eltons skull. Så vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0