Kokade


Elton sov jättedåligt i natt. Vid 04 gav vi upp, då var Elton jättevarm och kokade nästan! Så vi bytte blöja tog tempen (38,9), tog en alvedon och sedan fick han lite vatten. Tog ett bra tag innan han somna, trodde nästan jag skulle få gå upp med han. Men han somna, tack och lov!
07:45 klev vi upp ur sängen, då hade vi legat och myst länge. Och eftersom att Elton är sjukt, fick han lite som han ville (man får faktiskt de när man är sjuk!), så han fick både jos, russin och apelsin. Allt för att han skulle äta! Dock verkade inget locka speciellt mycket..

Vid frukosten åt Elton knappt, men han drack en massa. Tur de iaf! Efter frukosten tog vi ett långbad, vi två. Mycket uppskattat av Elton! Han plaska på bra och gav i från sej många leenden! När vi såg ut som russin båda två, gav vi upp. Borstade tänderna, smorde in kropparna och fick på oss lite kläder.
Myste i soffan, framför barnprogram (ungefär 5minuter, MAX!). Sedan var de dags för lunch. Elton åt inget då häller. Bara drack. Tog tempen igen efter lunchen, stannade på 39,2. Så de fick bli en till alvedon!
Nu ligger prinsen och sover. Vi gick och la oss alla tre, men när Roger gick på jobbet, klev jag oxå upp. Jag hoppas han sover länge, för han var helt röd runt ögonen när han somna. Och han sov ju dåligt både i går på dagen och nu i natt. Han behöver sömn!

Jag ska passa på och slöa på soffan. Känner att de fattas några timmars sömn även för mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0