Hela


Elton sov i sin säng hela natten! Han vakna innan 06 och efter några försök att få han att somna om hos oss, gav vi upp.. Klev upp och myste i soffan i stället!

På förmiddagen har vi inte fått mycket gjort.. De ser ut som nån har vänt upp och ner på vår lägenhet. De ligger saker överallt (mest leksaker), jag har en massa kläder som jag måste vika och lägga in i garderoberna och de behövs dammsugas och skuras. Men, jag tar bara de jag hinner i dag. Sedan får Roger göra resten då jag och Elton är i Ljunga. Han ska ändå hålla på med toan då, lägga in ny matta och byta listen. Så jag antar att de kommer se ännu värre ut då..

Vi har iaf packat i dag, så de är nästan klart. Bara lite smått som ska ner. Vi åker med 16:35 tåget i eftermiddag. Smidigare att åka tåg än buss, då de tar sån tid att åka buss. Och Elton är ju inte så stort fan av att sitta still ;)

Just nu ligger prinsen ute och sover i vagnen, men jag är ganska säker på att han vaknar snart. Traktorn är här utan för och skrapar vägen, så han kör fram och tillbaka X antal gånger. Och gasar som en tok! Typiskt.. Elton har inte äns sovit en timme, så jag kan ju bara hoppas på att han sover igenom oljudet!

När Elton vaknar ska vi fixa lite lunch, sedan går vi på Stor&Liten. Fikar och busar! När vi kommer hem hinner vi bara byta om och ta väskorna, så ska vi fara.

I morron väntar tandläkaren och jobb. Jobb även på Torsdag. Får se när vi kommer hem, Fredag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0