Äntligen


Nu är jag äntligen hemma i stan igen, hemma hos mina älskade prinsar! Kom hem i morse, innan 09 tillomed. Pojkarna hade dukat fram frukost, så innan morfar for och jobba, käka vi frukost allihopa Mys!
Sedan gick vi och la oss och sov, mycket skönt! När vi vakna klädde vi på oss och gick ut. Tog med oss snowracern och gick på Ica. Handla lunch och busa. Väl hemma fixa vi korv med bröd. Elton åt 2½ korvar och ett ½ bröd!
Sedan han vi bara med lite bus och mys, innan gammelmormor kom. Sedan for vi hem till henne. Roger och morfar skulle hjälpa till att skotta av taket och få bort en massa is. Medans gick jag, Elton och gammelmormor på promenad till Coop. Elton gick nästan hela vägen eller sprang nästan hela vägen :) Annars åkte han snowracer. Duktiga killen! När vi kom hem fixa gammelmormor middag, helstekt kyckling och ris och självklart sallad till de. Mums! Elton åt, åt och åt! Så skönt att hans matlust är tillbaks! Dock var de ris överallt i dag ;) Ris är inge roligt..

Klockan 20 kom vi hem, Elton höll på somna i bilen flera gånger. Så när vi kom hem gjorde vi ett försök att få i han lite yoghurt (har börjat med de, i stället för gröt, då han bara nobbar gröten. Och de funkar superduperbra, han äter som en häst!), men han var för trött.. Så de fixa på jamas och natta direkt! Han somna på några minuter och jag där efter!

Har så jävla ont! Min ena visdomstand är på väg ut, helt ut. Men den har hållt på över en vecka nu. Och jag har ont i halva ansiktet och spänner mej hela tiden, så jag har haft konstant huvudvärk i minst en vecka.. Äta går inte häller bra och borsta tänderna funkar knappt. Så i morron måste jag ringa tändläkaren och höra hur ont man ska ha och om jag kanske ska kolla upp tanden, så de inte är nått fel! För såhär orkar jag inte ha de..

Jag ska ta mej en Alvedon och krypa ner i sängen, snart! Skönt att vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0