Stock


Redan när jag gick och la mej, vakna Elton till och ville komma över, men resten av natten sov han som en stock! Men i morse när han vakna, var jag skittrött! Var länge sedan jag var så trött.. Men, Elton var pigg som en mört och tyckte att jag skulle kliva upp direkt, kom med min tröja och mina byxor ;) Haha, han är bara för söt!

Jag hoppas Elton somnar snart, så han vaknar, så vi kan gå ut i finvädret :) Emilie jobbar ju idag, så de är kanon väder! ;) Vi ska bara fixa lite lunch, sedan går vi ut.
Jag har skurit alla grönsaker och fixa till middagen, då vi ska grilla. Håller vädret i sej, äter vi ute. Jag hoppas de!

Men nu ska jag ta hand om tvätten, slänga i en ny, hänga och vika!

Nu är de bara 13 dagar kvar, wiihoo!!!


Kommentarer
Postat av: Niccan

13 dagar kvar till vadå?



Jag har också bara 13 dagar kvar ;-)

2010-06-07 @ 11:51:49
URL: http://niccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0