Städat


I dag har vi äntligen städat, var verkligen på tiden! Jag hatar när de är stökigt och skitigt.. Men nu är de som sagt gjort!
Eftersom att Roger skulle "jobba" eftermiddag i dag, tog vi lite sovmorron. Eller så länge Elton behaga att ligga i sängen ;) Tror faktiskt att vi sov till 07, mycket bättre än innan 06!
Vi käka frukost tillsammans, städa, fixa med tvätten och vips så var klockan sovdags. Vi kröp ner alla tre, så mysigt! Sov i 2 timmar och vakna lagomt till lunchen.
Jag hann dammsuga klart och duscha, innan Roger for vid 14:30. Jag och Elton klädde på oss och gick ut. Jag orkar verkligen inte höra på hans skrik. Han har börjat skrika med värsta ljusa ljudet, de riktigt skär i öronen. Han gör de hela tiden, vad vi än gör eller säger, forsätter han. Hatar verkligen de ljudet! Varför i hela friden gör han så? Jag hoppas verkligen han slutar snart iaf!

Vi hade de jättemysigt ute :) Elton ville cykla, cykla och cykla. Sedan byggde vi sandslott, som Elton förstörde såklart, de är ju därför mamma ska bygga! Klockan bara sprang iväg och 16:30 gick vi in och fixa middag. Elton åt så bra (för engångsskull..), så vi lyxa till med lite lass (glass). Efter maten kom gammelmormor hit en snabbis. Lämna mina biobiljetter som jag skickat hon och fixa. Jag, mormor och Isabelle ska gå på Eclips, wiho! Tack gammelmormor!
När gammelmormor for, fick Elton ett långbad. Han är helt tokig i vatten :) Lite kvällsfika, jamas och borstning av tänderna, så kröp vi ner i sängen. Elton somna innan 19, hur snällt som helst!
Resten av kvällen har jag suttit där jag sitter nu, framför datorn och tvn.. Jag är fortfarande så där otroligt trött, ingen ork till nånting. Dessutom är de tråkigt när Roger inte är hemma.. Men de är väl bara att vänja sej, snart är de ju allvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0