Spenderade


En riktigt toppen dag och kväll, igår! Mia spenderade hela dagen med oss :) Mycket trevligt! När Elton vakna (eller vi väckte han, efter att han sovit över 3 timmar!) klädde vi på oss och for mot Birsta. Först bolaget och sedan Ikea för lunch. Elton flörta med Mia hela lunchen och charma hon nog totalt! Dessutom charma nog Mia Elton oxå, han sken som en sol så fort hon kolla på han :) Underbart!
När vi var klar på Ikea, gick vi på Birsta City. Mia skulle hitta en ny kläning, vilket vi gjorde! När vi kom hem igen, kasta jag mej i duschen och packa de jag skulle ha med mej, sedan for jag och Mia till Cissi (födelsedagsbarnet).
Där gjorde vi oss i ordning, drack gott och snacka massa skit! Vi tog sista bussen in mot stan (22:15) och gick direkt mot Memento, där vi blev resten av kvällen. Hade sjukt roligt, tack Mia och Cissi! De gör vi om :)
Jag tog bussen hem strax innan 03, kasta av mej kläderna och stupa direkt i säng!

Hela dagen har jag varit så otroligt trött, mer än vanligt! Elton och Roger klev upp redan 05:20 :/ Jag sov vidare och klockan 10 hade Elton somnat i Rogers famn, så dom kom och gjorde mej sällskap i sängen. Sedan sov vi till nästan 12. Även fast jag sov så länge, var jag ändå trött..
När vi hade fixat lunchen och fått i oss den, for vi bort till gammelmormor. Där skulle sista väggen rivas. Medans Roger fixa med de, var vi ute och busa. Elton skulle få en gräsklippare när han fyllde år, men vi glömde den kvar på bordet när Elton var borta och när han kom hem stod den kvar ;) Snacka om att han blev lycklig! Så den har han testkört på riktigt gräs, mycket roligt :) Speciellt att jaga mamma och gammelmormors fötter..

När vi for hem åkte Roger och fiska med Marcus. Jag och Elton fick med oss gammelmormor hem, som bjöd på middag här hemma. Kan de bli bättre? ;) Lagmot tills vi fått maten i magen, var de dags för jamas och nattning (jag vet, sen middag..). Både Elton och jag somna, direkt!
Jag och gammelmormor skulle spela BingoLotto tillsammans, men jag somna på soffan hela tiden. Så de sluta med att gammelmormor fick spela båda lotterna.. Hmm, trevligt sällskap! Gammelmormor fixa disken och hängde tvätten innan hon for, tack tack! 

Elton verkar sova oroligt ikväll, har redan varit in till han två gånger och gett han tutten. Hoppas han sover bra i nat iaf!
Jag väntar på att Roger ska komma hem från fisket. Kikar på nån skit film i bakgrunden..

I morron ska jag ta tag i promenaderna igen! Hade tänkt gjort de i dag, men då Roger är borta blir de svårt.. Jaja, jag har hela livet på mej att gå!

Kommentarer
Postat av: mia

Jag vill se bilderna från ihelgen ;)

2010-06-14 @ 12:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0