Regnig


I går kväll, efter att jag hade varit ute på en regnig promenad (heja mej!), tänkte jag ta en dusch och somna tidigt. Så jag fick så mycket sömn som möjligt! Men, sluta med att jag och Roger stängde av tvn 01:30.. Dessutom vakna vi 07, trots att Elton inte är hemma. Så typiskt!

Vi hade en seg morron, mycket skönt. Vi käka frukost, jag sola och duscha, sedan kom Marko. Efter 11 for vi in till stan, fixa pass till Roger. En rolig grej: Tjejen som fixa passet åt Roger, sa när vi kom dit, att hon kände igen mej(?)! De visa sej att de var en tjej som jag "lärt känna" på Familjeliv, för några år sedan, då vi har lika gamla barn! :) Kul!

Men mat i magen, for vi på Birsta. Kolla på kläder med två karlar, hmm! Hitta bara massa småjox och några små presenter till Elton (han fyller ju snart hela 2år!).
Gubbarna ville på Biltema och Clas Ohlson, självklart var jag snäll och bara traska med. Efter de var vi på Willys och handla lite, eka i kylskåpet i morse. Strax efter 18 var vi hemma igen, jag var helt slut och hade ont i fötterna.
La mej på soffan direkt. Mådde fortfarande illa (av maten skulle jag tro) och frös som en tok! Tvärsomna på soffan en timme, sedan mådde jag bättre! Jag har knappt lyft rumpan från soffan ikväll, är helt slut. Vilket betyder att de inte blev nån promenad ikväll, ångest! Men i morron ska jag få promenadsällskap av bästaste Emilie, kanon! De behöver jag, känner jag.

Jag har precis sett sista avsnittet av Greys, sjukt bra! Roger har krypit ner i sängen och jag tror jag hör han snarka, redan! Han måste ha varit trött :)
Jag är inte ett dugg trött, somna ju till förut.. Så jag ska nog se nån serie eller en film! Jag har ju sovmorron i morron ;) Wiho!

Elton har haft de bra hos mormor och morfar. I morse fick dom väcka(!) han, så han hann med Louise på skolan :) Mormor skulle på möte, så han fick umgås lite med moster, några timmar. Han hade tillomed käkat lunch där. Sedan hade han och mormor klippt gräset och dona på. Han hade somnat som en stock!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja världen är liten! Kul att träffa dig iaf! :-)

2010-06-10 @ 13:03:23
URL: http://ennemisvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0