Klart


När Roger hade jobbat klart för dagen (han kom hem en snabbis och åt lunch), satte vi oss på balkongen och njöt av solen. Fybubblan så varmt, underbart! :) Roger fixa middag och jag läste bok.
Sedan har vi bara varit på Willys en snabbis, myst i soffan framför den nyaste Wallander, Indrivaren. Helt okej! Roger gick nyss och la sej, han ska ju ändå upp 04 i morronbitti.. Jag däremot, tänker tar en lång sovmorron!

I morron ska jag städa, packa, duscha, storhandla med Martin (allt som vi ska midsommar fira med..)och fixa de sista innan Roger kommer hem. För då packar vi in oss i bilen och far direkt mot Ljunga. Där ska vi grilla, spela Kubb och mysa med familjen! Kan inte bli bättre midsommarfirande :)
På Lördag åker vi hem i bra tid, då Roger ska upp tidigt och jobba på Söndag. De är nackdelen med jobbet han har, att han jobbar när som helst!

Nu ska jag nog återgå till boken!

Kommentarer
Postat av: Niccan

Jag skulle också vilja se den på bio, men jag tror inte bebis ligger kvar så länge och att gå på bio med en nyfödd hemma är nog ingen idé att fundera på heller ;-) Jaja, huvudsaken är att jag får se den

2010-06-25 @ 08:04:00
URL: http://niccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0