Frukosten


I morse vid frukosten fick vi besök av morbror Martin, mycket trevligt! :) Efter att jag duschat och vi fått på oss lite kläder, packa vi in oss i bilen och for och handla lite. Grillat fick bli dagens middag, korv och hamburgare!
När vi kom hem myste vi i soffan. Martin begav sej hem vid 13 (alltid lika underbart att ha han här!), jag och Elton kasta oss i sängen, då Elton inte hade sovit än.. Vi somna direkt och sov i 3 timmar, ända till klockan 16! Vi vakna lagomt tills Roger kom hem, en snabbis på lill Ica och sedan tände vi grillen (vi älskar vår nya el grill, mycket bra köp!). Hamburgarna blev supergoda och tillomed Elton åt, han som inte tycker om hamburgare egentligen (vi gjorde korv till han)!
Även fast vi sov så sent på dagen i dag, natta vi klockan 19 ändå. Gick dock som väntat, inte alls. En speedad Elton som vägra ligga still och bara ville busa. Så vi gav upp strax innan 21, klev upp så han fick busa lite. Men då de bara var grin, la vi oss igen. Sedan somna han innan 22, bra för att ha sovit så länge på eftermiddagen! :)

Nu ligger båda mina prinsar och snarkar. Jag ska snart göra desamma, är sjukt trött (även fast jag sov 3 timmar i dag och somna 1 timme till när vi natta Elton..)! Jag hoppas tröttheten går över snart..
I morron hoppas jag och Elton på någorlunda väder, så vi kan gå ut i sandlådan och busa :) Blir långa dagar när man bara är inne..

Nu väntar sängen!



En sån här grill vi köpt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0