Död


Jag är helt död! Jag tog den vanliga svängen, men åt andra hållet, vilket betyder fler sega backar. Dessutom har jag joggat 1/3 av sträckan och minskat tiden med 5 minuter! Hur duktig är inte jag? Jo, jävligt duktig! Speciellt med tanke på min vikt. Och de känns, mina ben gör ont! Visst att jag har dålig kondis, men de är benen som de känns mest i. I dag är jag nöjd och slut som artist!

Så fort jag orkar, ska jag hoppa in i duschen. Men just nu är soffan allt för skön..




Vore de inte för de vita håret, skulle man kunna tro att de var jag!
 Iaf på rumpstorleken..


Kommentarer
Postat av: Niccan

Svar på inlägget i min blogg:



Det är en Me&I-tröja från en äldre kollektion, titta på Tradera ;-) Är en mörkbrun ilsken bulldog på baksidan ;-)



Ja de är verkligen jättesmarta!



Ah, 20 juni:-) Då är bebis beräknad;-) Men jag håller tummarna för att hon kommer tidigare...



DUKTIG DU ÄR! som är igång och går och har dig:-) Här är man soffpotatis på HÖG nivå...

2010-06-07 @ 21:23:10
URL: http://niccan.blogg.se/
Postat av: Niccan

Jag har 2 st, men har fått fläckar på båda så de används bara hemma. Men så är det med vitt på min grabb ;-)



Jag tycker inte att du ser så stor ut, tycker du är fin, men vet att man själv inte alltid ser på en som andra gör. Känner likadant. Ska se till att gå ner i vikt jag också, bara bebis kommit ut, men som det ser ut nu kommer jag i alla fall inte behöva kämpa med dessa gravidkilon, det blir sonens som ska bort ;-)

2010-06-08 @ 08:01:42
URL: http://niccan.blogg.se/
Postat av: Niccan

Jag gick upp 18 kilo med Alexander,och gick väl ner drygt 4-5... Nu har jag bara gått upp 2 kilo så jag väger fortfarande under det jag gjorde på förlossningen med honom. Förhoppningsvis slipper jag gå upp så mycket mer...



Men som du säger, det hinns med... Men jag känner av knän och så och så har vi ledproblem i släkten så jag måste passa mig. Har redan ont i lederna och övervikt gör inte saken bättre.

2010-06-08 @ 18:37:51
URL: http://niccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0