Väcka


De blev inge Birsta för prins Elton, han behagade inte att vakna, den skitungen :) Sluta med att jag fick väcka han, så han skulle kunna somna ikväll!
I stället for vi allihopa (jag, Elton, mormor, Louise och melker) till gammelmormor direkt. Där börja vi förbereda middagen påengång. Massa gott: kräftor, grillad kyckling, egen odlad sallad (sjukt god!), rostatbröd, ost, massa grönsaker, melon, ananas och Eltons favorit: majs! En mycket lyckad första kräftskiva! :)
Strax för 20 gav vi upp, då vi var tvungen att fara hem, så Elton skulle få sova. Hemma tog vi ett snabbt bad, då vi hade bäddat rent i sängarna och Elton var skitig från topp till tå..
En över trött Elton och en slut mamma, stupa i sängen 20:30. Dock var de segt att somna i dag, Elton skulle hålla koll på mej hela tiden, så han hade svårt att slappna av. Men tillslut så, nu ligger han i sin säng och snarkar!

Jag ska slå in Eltons paket, hann ju inte de i dag, då Elton aldrig for med mormor. För i morron fyller prinsen 2år! :) Självklart ska de bli sång och paket på sängen! Sedan får vi se vad vi hittar på. Kanske Drakborgen? Vi ska iaf käka tårta, även fast vi ska fira på Söndag! Fyller man år, så fyller man år :) Jag har sagt de förut, men säger de igen: jag tycker tiden går för fort, jag hinner inte med!

Nu väntar paketen och sedan en film. Kanske Sex and the city 2?

Linda - Vi tänker på dej och din familj, många kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0