Skit


Natten har varit skit! När Elton vakna i går kväll, ville han inte riktigt somna om. Så han rulla runt över hela sängen, grina och kom inte till ro. När han väl somna till och jag kunde sova, då sätter Eltons jävla leksaksbåt igång och låter, utan bara vidare. Sedan hakar den upp sej och ger sej inte!
Och för att komma åt batterierna, måste man ha skruvmejsel. Vilket jävla påhitt! Sluta med att jag packa in den i filtarna och kuddarna som låg i soffan, sedan hörde vi den inge mer!
Resten av natten har Elton, vilket oxå betyder jag, sovit dåligt. Så i morse var de inga glada miner när vi skulle upp..

Men nu har vi fått i oss frukost, duschat båda två och ska göra oss klara för bus med Emilie och Stella. Vi ska ta en promenad på Drakborgen, Ikea och käka lunch och sedan måste jag köpa tuttar åt Elton. Kanske kolla på en present till Elton, han är ju tokig i Melkers sparkcykel, så vi funderar på en sån med två hjul bak, så han kan hålla balansen! :)

Nu: på med kläder och lite mascara, packa väskan och fixa Elton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0