Sådär


Elton sov sådär i natt, men jag fick ligga och dra mej lite extra på morronen. Tack för de, älskade Roger!
Sedan har vi mest bara städa hela förmiddagen. Äntligen har vi rensat i Eltons leksakslådor, en hel kasse har vi kastat och lite åkte ner i källaren (till framtida syskon, eller hur Roger?). Men även en massa nytt kom ner i lådorna, skönt :) Å, vad jag längtar tills Elton får ett eget rum!
Jag har hunnit sola och ducha, innan Roger for. Han är nämligen påväg på Deltaträffen, så vi har nästan nyss vinkat hejdå till han. Mycket ledsna miner här hemma..
Vi har precis stoppat lite lunch i magarna och ska snart sova en stund och de behövs kan jag lova! Elton är superdupergnällig i dag och är inte alls på humör för nånting.. Hoppas att lite sömn ska göra allt bättre!

Till middag tror jag att jag och Elton att vi ska gå upp på pizzerian och köpa en skinkrulle! :) Vi måste ju lyxa till de lite, när pappa är borta. Annars har vi inga planer för dagen. Dock blir vi nog inne, då vädret är sådär. Små regnar ibland tillomed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0