Peta


Elton sov inte mer än 45 minuter i dag, så hela eftermiddagen har varit jobbig för prinsen. Men Stella sov iaf 1½-2 timmar, sedan var Elton dit och peta på hon..
När båda var vakna, fixa vi sen lunch. Korv och mackisar, båda åt hur mycket som hällst. Dessutom hade dom gått och ätit kallkorv medans vi laga mat ;) Skruttungar!
När vi ätit, for Roger och jobba. Jag och barna har busat hela eftermiddagen, vi var helt svettiga allihopa. Dom har lekt superbra, förutom den sista timmen, då tröttheten tog över för mycket för Elton. Han skulle ha allt de Stella hade och gav sej inte.. Då var jag glad att båda inte var mina! ;)
Men Stella har varit jättesnäll hela dagen, inte sagt ett pip. Dock har ju min egen skrutt varit desto jobbigare, haha!
Klockan 19 kom Emilie och hämta Stella och vi hoppa direkt i säng, Elton somna på 2 sekunder! Han var helt slut efter en heldag med bus, jobbigt att dela med sej av alla leksaker ;)
Ser ut som fan här nu, leksaker över allt. Men de tar jag i morron, jag orkar inte ikväll!

I dag hände en stor sak! Elton kissa på pottan, inte bara en gång, utan två gånger! Han har hatat pottan förut och inte alls velat sitta där. Men bara senaste veckan har han sagt till när han kissar och vill ta fram pottan. Han är superduktig! Han har blivit så stor, jag hinner inte med..
Nu är de bara 7 dagar kvar, sedan blir vår prins 2 år! Tänk att 2 år har gått, sedan världens vackraste kom.

Vi måste fixa bild till tidningen, köpa presenterna och bestämma tid tills vi ska ha kalaset och fixa de vi kan innan. Roger ska ju på motorcykelträff den helgen och kommer hem på Söndagen, när vi tänker gratta Elton. Så ska gammelmormor ställa upp och ta Elton, så jag kan baka.

Nu ska jag lägga mej raklång på soffan och bara vara. På tvn är de bara skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0