Köpte


Nu först har jag fått i mej dagens första mat, en ost och skinkrulle, som jag och Roger köpte med oss hem i farten. Då jag nästan nyss blivit klar med städningen och bakningen, fyfan jag är helt slut! Men nu är de iaf städat och fint, tårtorna står i kylskåpet och väntar på grädde. Skönt! Att de alltid ska vara nått som jävlas, i dag åkte kaffekannan i golvet och gick i tusenmiljonerdrilljoner bitar.. Fansjävlaskit! Tur att vi får låna gammelmormors till i morron!

Roger kom hem nu på eftermiddagen oxå, han insåg igår kväll att han inte var 20 längre, sa han ;) Skönt att ha han hemma. Nu fattas bara Elton! Men gammelmormor ringde precis och sa att dom var påväg hem nu. Elton kommer bli överlycklig då pappa är hemma!
De hade gått superbra för gammelmormor och Elton i dag, har hört att dom varit och kikat på hästarna, mer vet jag tyvärr inte. Har knappt haft tid att tänka på nått annat än städning och bakning i dag..

nej, ett sista ryck innan Elton kommer hem. Sedan blir de nog en dusch för han och mej, innan nattning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0