Ikväll


Jag och Elton har sovit i över 3timmar och Elton sover fortfarande! Den lilla rackarnsungen :) Undra när han tänkte somna ikväll då? Och när vi ska käka lunch? Hmm.. Tokig dagen blev, men skönt var de att sova!

Dessutom vakna han inte förrän 08 i morse och somna strax efter 20 i går kväll, så de tar på krafterna att vara i stugan en hel helg! :)

I går förmiddag packa vi ihop i stugan (de var inet vidare väder), for hem och packa in, duscha och fixa lite. Gammlefarmor och gammelfarfar bjöd på middag, mycket gott! Vid 19 for vi hemöver och stanna för en glass i Stöde, med Martin och Gina.
Hann bara hem så skulle Elton sova, han var påtok för övertrött. Höll på grina ihjäl sej när vi skulle borsta tänderna.. Resten av kvällen myset jag och Roger i sofan, men popcorn och jos!

I dag jobbar Roger eftermiddag/natt (ca 12-02), så vi såg han inte alls mycket i dag och kommer inte göra resten av veckan häller. Då han jobbar ungefär likadant hela veckan. Men, han är iaf ledig i helgen (eller ja, jobbar natten mot Lördag). Och nästa vecka hoppas jag att han kan få förmiddagspass! Jag hatar att vi inte hinner få nån familjetid..

Jag och Elton har inga planer för dagen alls. Ganska skönt, då vi haft en fullspäckad vecka.

Gammelmormor kom, återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0